ارسال پاسخ  ارسال موضوع 
۴ وظیفه در رابطه با بازاریابی ایمیل
03-16-2017, 01:22 PM
ارسال: #1
۴ وظیفه در رابطه با بازاریابی ایمیل
بر روی اینترنت، داشتن ایمیل، همانند داشتن تلفن همراه است. با این تفاوت که بر روی اینترنت، شما تقریبا همیشه می توانید شماره تلفن هر کسی را در هر زمان بپرسید. گاهی اوقات، شما بعضی فرم ها را ایجاد می کنید و از کاربران می خواهید تا شماره ی همراه (ایمیل) برای شما وارد کنند. به این طریق، شما می توانید اطلاع رسانی کنید و مطالب خود را با آنها به اشتراک بگذارید. در حال حاضر به این مورد، بازاریابی( خرید هاست ) ایمیل گفته می شود. دلایل برای ایجاد یک لیست ایمیل، مدت طولانی است که شناخته شده و قابل فهم برای بازاریابان متخصص، هست و مقالاتی نوشته شده درباره ی دلایل اینکه چرا یک تجارت کوچک، بایستی در استراتژی بازاریابی ایمیل، سرمایه گذاری کند و اینکه چطور می توان آن را باارزش کرد. این بدون شک، راه پیشرو ماندن در تماس با مشتریان و نشان از علاقه ی شماست.
اگر شما در حال حاضر، در بازاریابی ایمیل فعال هستید، یا آن را قبلا بارهانجام داده اید، شما با کمپین های بازاریابی ایمیل، آشنا خواهید بود به عبارت ساده تر، ارسال یک پیام دقیق و هوشمندانه یا اعلام به هر کسی است که تایید کرده است تا در لیست ایمیل شما قرار گیرد. و اغلب اوقات، ما می خواهیم برای حفظ مشتریان، این خدمات با بالاترین کیفیت باشد.
این چهار وظیفه به شرح زیر می باشند:

۱- صحبت با مشتریان خود
بازاریابی همیشه درباره ی مشتری بوده و خواهد بود، شکی در این مورد وجود ندارد. این روزها راه های بیشماری برای ارتباط با مشتریان، وجود دارد. شبکه های اجتماعی و بازاریابی( هاست وردپرس حرفه ای ) محتوا تنها تعدای از آنها هستند. ولی ایمیل معمولا یکی از آنهایی است که برای فرد نقش اساسی ایفا می کند.
هنگام ایجاد یک کمپین جدید: – مشتریان را با نام ایشان خوش آمد گویی کنید پیام این کار این است که شما راهی پیدا کرده اید تا نام آنها را به خوبی جمع آوری کنید. این حس بسیار خوبی به مشتری می دهد.
– ایمیلی را برای مدت طولانی تنها برای تلاش برای فروش یک محصول خاص ادامه ندهید.
– ابتکار عمل داشته باشید تا مشتری تشویق به خواندن ایمیل شما شود از ابتدا تا انتها.

۲- بهینه سازی تجربه ی ایمیل
تجربه ی ایمیل در گذشته می توانست به عنوان یکی از ویژگی ها و امکاناتی باشد که فقط برای ارائه روی کامپیوتر دسکتاپ باشد ولی امروزه، استفاده از دستگاه های همراه برای کسب و کار و نیازهای شخصی در طول چند سال گذشته و حتی بیشتر از آن، در چند ماه اخیر، افزایش یافته است. و با توجه به آن نیاز داریم مطمئن شویم برای کاربران موبایلمان همان راهی را فراهم کرده ایم که برای کاربران دسکتاپ فراهم کرده ایم. دستگاه تلفن همراه که معمولا نیاز به یک طراحی ایمیل پاسخگو دارد به طور طبیعی می تواند با نیازهای دستگاه تلفن همراه تطبیق داده شود. تاثیر ایمیل های پاسخگو بسیار زیاد است.

۳- آزمون چه کار می کند؟
در توسعه، برنامه نویسان( هاست و دامنه )، برنامه های کاربردی شان را در برابر اشتباهات رایج و بهینه سازی عملکرد، تست می کنند. در ایمیل، ما می توانیم تست کنیم چه چیزی برای ما و مشترکان ما بهترین است. از جمله طراحی برای ایمیل، عنوان هایی است که ما انتخاب می کنیم و تجربه ی ایمیل کلی ای که ما فراهم می کنیم. این برای شروع جوابگو است.
تست به شما اجازه می دهد عناصر مختلف کمپین های ایمیل خود را مقایسه کنید تا ببینید چطور آنها روی واکنش مشتریانتان تاثیر می گذارند. شما می توانید یک فرضیه تشکیل دهید در مورد اینکه چه فکر می کنید رخ می دهد؟ و سپس تست را فرموله کنید و آنچه واقعا اتفاق می افتد را بیابید.

۴- فرکانس ایمیل کمپین
آخرین وظیفه در لیست ما واقعا کار کوچکی است، ولی بیشتر یک یادآوری است برای آنهایی که مشتاق برای ساخت لیست ایمیل خود با سرعت هستند. این خیلی بدیهی است که در یک بازه ی زمانی می توانید دسترسی به بسیاری از مردم پیدا کنید ولی گاهی اوقات ممکن است ما احساس کنیم که ارسال چند ایمیل در هفته که برای افزایش نرخ تبدیل ما به طور قابل توجهی نیاز است،که این نمی تواند درست باشد.حتما قبل از اینکه شما ایمیل ابتدایی تان را ارسال کنید، باید نسبت به استراتژی ایجاد لیست ایمیل که قصد استفاده از آن را دارید آگاه باشید و اینکه آیا از ارسال ایمیل های متعدد در هر هفته، شما از نظر عملکرد، بهترین نتیجه را خواهید گرفت یا خیر؟ این ممکن است که شما از مشترکان جدید خود بخواهید که انتخاب کنند در مورد ایمیل هایی که می خواهند دریافت کنند، اما پس از آن شما باید به طور کامل در مورد پیام هایی که انتقال می دهد با استفاده از کمپین ایمیل، آگاه باشید.

منبع: وبلاگ پویاسازان
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
03-16-2017, 05:38 PM
ارسال: #2
RE: ۴ وظیفه در رابطه با بازاریابی ایمیل
سلام
چرا از بک لینک استفاده میکنید؟فکر کردین که تا الان سایت و تیم ما به اینجا رسیده و رتبه و رنکینگ گوگل و الکسا گرفته و بازدید بالای 8 هزارتا,به فکر این چیزا نیستم که این بک لینک رو کاری کنم که تاثر منفی برای من نداشته باشه؟
شما الگوریتم جدید گوگل رو میدونید که؟چرا مطالعه نمیکنید و بدونید که این بک لینک ها nofollow باعث افت شما میشه.
چرا باید تکرار کنمم؟
باید طور دیگه پیگیر باشم؟
بهتون اعلام شد که اگر میخواهید لینکتون رو بذارید,در امضا و همچنین در منبع بذارید.نه اینکه در نوشته همش لینک بدین.
رعایت نشه پیگیر خواهم بود.
همکاری و دوستی و اتحاد بین همه تیم ها و سایت های ایرانی بسیار خوبه.اما به چه قیمتی؟خراب کردن یک پست و الان به نظر من پست شما با این کار بی ارزش حساب میشه.
میتونید مطالب بذارید.اما فقط منبع یک سایت و در امصا هم میتوانید سایت خودتوونو ذکر کنید.
کار نکنید که باعث مشکلات بعدی شود.هم برای شما و هم برای .....
همکاری کنید.اما بهم نریدیزید.
بدرود.
امضای Amir
بِسْمِ اللَّه الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ اَنْتُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدِ وَ اَنْ تُنْجِيَنى مِنْ هذَا الْغَمِّ
--------------------------------------------------------

فراموش کن آنچه را که نمی توانی به دست بیاوری و به دست بیاور چیزی را که نمی توانی فراموش کنی

--------------------------------------------------------

شیرینی یکبار پیروزی به تلخی صد بار شکست می‌ارزد.

--------------------------------------------------------

یادت باشه : اعتماد به نفس اولین گام به سوی موفقیت است ! 21

اگر شما سه خصلت :انتقادپذیری، پوزش خواهی ، و شکرگزاری را در خود پرورش دهید

مطمئن باشید که موفقیت به زودی در خانه تان را میزند !

13
بازدید از وبسایت این کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 




کاربران در حال بازدید این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.